CEDROB Pasze, marka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej CEDROB i jeden z głównych graczy na rynku sprzedaży pasz podsumowała ostatnie miesiące swojej działalności. Z tej okazji zorganizowała specjalistyczną konferencję dla hodowców drobiu z terenu Podlasia a tuż po niej całonocny bankiet urozmaicony artystycznymi niespodziankami. Impreza miała miejsce 19 października w niezwykle klimatycznym miejscu – hotelu Lipowy Most Golf Park niedaleko Supraśla.

Na spotkanie przygotowane przez CEDROB Pasze przyjechało w sumie blisko 200 osób – obecnych Klientów, jak i tych, którzy chcieli zapoznać się z nową ofertą tej, liczącej się na rynku, marki.

Event rozpoczął uroczysty obiad, po czym nastąpiła część konferencyjna. Jako pierwszy głos zabrał Mirosław Bodek – dyrektor CEDROB Pasze, który przedstawił historię marki, jej strukturę i opowiedział o planach rozwoju. W tajniki rynku drobiu w Polsce i Europie wprowadził z kolei Czesław Szlagowski, dyrektor regionalny CEDROB Pasze.

Znaczenie i udział asortymentu CEDROB Pasze w krajowym rynku sprzedaży pasz – to kolejny temat, który pojawił się tego popołudnia. Jak podkreślił kierownik ds. sprzedaży pasz Jacek Szerszeń, od 2008 roku udział produktów, oferowanych przez CEDROB Pasze na polskim rynku paszowym zwiększył się 3- krotnie. Dziś dzienna produkcja to ponad 2500 ton. Największe grono odbiorców pasz sygnowanych marką CEDROB to wciąż hodowcy brojlera – stanowią 70 procent. Na kolejnych pozycjach klasyfikują się hodowcy nioski reprodukcyjnej, trzody, nioski towarowej, indyka i gęsi.

J.Szerszeń przypomniał, że CEDROB Pasze to nie tylko znane motto: „Wiedza i doświadczenie”, ale przede wszystkim stawianie na jakość pasz, a tę gwarantują, m.in. zaawansowane technologie i nowoczesne programy żywieniowe sprawdzone przez miliony kur i brojlerów. Ogromne znaczenie ma także uczciwe podejście do Klienta.

Organizatorzy starali się w jak najwyższym stopniu odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe swoich Gości, dlatego do udziału w konferencji zaprosili: Krzysztofa Malinowskiego, przedstawiciela firmy Elanco, działającej w obszarze ochrony zdrowia zwierząt, który podjął temat profilaktyki i sposobów zwalczania kokcydiozy, lekarza weterynarii Tomasza Cieślaka z Animal Pharma, który z kolei opowiedział o przyczynach, skutkach i zapobieganiu biegunkom u drobiu a także producenta silosów zbożowych i paszowych, firmę „Michał”.

Tuż przed 19 wystartowała część bankietowa. Najpierw uroczysta kolacja, potem długie rozmowy i wymiana doświadczeń hodowlanych.

Dodatkowe atrakcje artystyczne zapewnił tego wieczoru iluzjonista Tomasz Sadowski, a do tańca porwał gości DJ Adam.